Pekka Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 Fikk ikke lukket glassluken i går, den sitter helt fast i øverste posisjon. Den har i det siste _nesten_ sittet fast, så jeg har smurt hengslene godt. I går fikk jeg åpnet luken litt for langt, delvis fordi det er så lite motstand når hengslene er nysmurte. Det er høyre hengsel som sitter helt fast, selv etter mer smøring. For å gjøre en lang historie kort så måtte jeg i desperasjon løsne hengselen fra glassluken og la hengselen stå rett opp for å få kjørt. Da hadde jeg brukt så mye vold som jeg turte (i frykt for å knekke glassluken). Selv om hengselen nå kan bearbeides med stor skrutrekker og hammer så rikker den seg ikke. Noen som har vært borti lignende? Selve hovedbakluken fungerer helt fint, så lenge glassluken er åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinark84 Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 Hadde en e91 en gang der dette ble byttet på garanti. Fikk høre på bmw verkstedet at det ikke var vits å prøve å smøre det en gang. Pekka reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet April 26, 2019 Forfatter Share Skrevet April 26, 2019 Fikk byttet begge hengslene (H+V) da lenkearmen på den ene var i stykker og lenkearmen på den andre var på god vei til å gå i stykker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå