olechr95 Skrevet Juni 3, 2019 Share Skrevet Juni 3, 2019 (endret) Hei! 😃 Fikk her om dagen et problem med at lyden forsvant når jeg startet bilen. Da mener jeg absolutt ALT(PDC, AUX, Radio etc). Dette har nå utviklet seg til at lyden nå alltid er borte så fort jeg putter inn nøkkelen. Prøvde idag å bytte forsterker(brukt) fra en 2010 modell med delenr 9143155. Forsterker som satt der har delenr 6952630. Fortsatt ingen lyd...? Ingen permanente feilmeldinger relatert til dette per dags dato, men fant det du kan se i bildet under i minnet som vel vil si at «DSP har mistet synk til audio» fort oversatt? Dette skapte da mistanken om forsterkeren. Skal sies at jeg fant sette FØR jeg prøvde å bytte forsterkeren. Kan det ha seg at jeg MÅ ha eksakt samme delenr på forsterker? Hørte jeg ikke måtte dette men at den da kanskje måtte kodes. Problemet med å evt gjøre det er at jeg ikke finner «HiFi amp» eller AMPH  eller lignende noe sted i verken INPA eller NCS..?  What to do?  Endret Juni 3, 2019 av olechr95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå