O.D Posted June 3, 2019 Share Posted June 3, 2019 Hei På min E36 er det kommet en god del rust. Altså hulrommet hvor svingarmsforingen sitter. Har sett på GS og Koed og de hadde ikke festet. Noen her som vet hvor jeg får tak i den delen? Hvis det er noen har fikset på dette her før så setter jeg pris på nyttige veiledninger til reparasjon Link to comment Share on other sites More sharing options...
BjornarHS Posted June 4, 2019 Share Posted June 4, 2019 Jeg fikset det på min i vinter. Jeg brukte del #8 i denne deletegningen, men denne er viss utgått nå. Dermed må du nok til med del #1 (dessverre dyr). Jeg kappet ut skålen med multikutter, så fikk jeg vridd den nye skålen oppi og sveiset. Husk at feste til setebelte bak og er festet i denne Link to comment Share on other sites More sharing options...
O.D Posted June 12, 2019 Author Share Posted June 12, 2019 Tusen takk for bildene. Jeg får vel prøver å lete litt til, hvis ikke så får jeg se om jeg må lage til en løsning selv BjornarHS 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts