blckwtr Skrevet Juli 9, 2019 Share Skrevet Juli 9, 2019 Hei, jeg har en 2008 modell E61, og den har et system som gjør at man kan ha nøkkelen i lomma både under tilgang til bilen og under start/stopp. Selv om jeg har brukt systemet i flere år er jeg faktisk usikker på hvordan systemet er tiltenkt å brukes, og jeg har et par spørsmål; Når jeg låser opp bilen tar jeg simpelthen i dørhåndtaket, men når jeg skal låse bilen må jeg av og til fomle rundt for at den skal låse seg. Hvor er det egentlig man skal ta på dørhåndtaket? På denne bilen er det ikke noen riller eller noen indikasjon på dette... Vil systemet på denne bilen låse dørene automatisk dersom nøkkelen kommer en viss distanse fra bilen? Takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 10, 2019 Share Skrevet Juli 10, 2019 Velkommen! Hold hånden på utsiden av håndtaket, tilsvarende der nøkkelhullet er på førerdøra. Nyere biler har riller på toppen som man berører, slik du sier. Nei, den vil ikke låse seg automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå