Gå til innhold

Bmw 316i sedan


Joakimk84
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt min drømmebil, du har kanskje en annen.

Jeg syns det var et godt kjøp, full historikk fra dag en. Gjevnlig Ditech behandlet, så null rundt noe steder. Fin i lakken, noen skår finner man sikkert med lupe. Og bilen har ingen problemer.

Jeg vil gjerne bilen bedre, litt foriktig modernisering hele veien, men prøve å bevarr det originale utseende.

Noen forslag?

jJeg vil blant annet at den er mer stabil i fart, for nå er den litt vinglete.

AEB81700-42DA-436B-A3A4-67D7EBD93B88.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bil, ser jo ut som en hel og grei bil det :)

Med tanke på modernisering er jo dette allerede facelift-utgave, så viss jeg skulle gjort noe, samt beholde en oem look, hadde det nok vært m-sport pakke rundt om, i kombinasjon med noen tilhørende m-sport felger. 

18276299.jpg.562cffd5598d45354e3b5f9fb179e5e6.jpg

 

Når det kommer til stabiliteten i fart hadde jeg nok først og fremst sjekket foringer, dempere og eventuelt en 4-hjulsstilling.

Videre kan man da eventuelt skifte dempere, fjærer, stabilisatorstag og eventuelt skifte hjul med lavere dimensioner, eller dekk med stivere dekkvegger. Nå spørs det jo litt hvor mye en vil legge i det, og eventuelt hvor en vil at looken skal være :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nafmedlem, så skal ta en kontroll hos dem, da sjekker de alt av hjuloppheng osv. Tar også firehjulskontroll der, om de anbefaler med.

Ellers gode forslag.

Selv tenker jeg litt på noen 18’’ m3 felger, jeg tror det ville kledd bilen. Videre har jeg tenkt å bytte ratt, mest fordi det begynne å få litt slitasje.

Endret av Joakimk84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...