Kawabjørn Skrevet Januar 2, 2020 Share Skrevet Januar 2, 2020 Hei. Er det noen her som vet hvilket program som kan brukes for og skifte km stand på bilen da instrumentbordet er byttet og km er feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flataas Skrevet Januar 3, 2020 Share Skrevet Januar 3, 2020 Ut fra det jeg har hørt så går ikke dette da km å slikt er lagret på eeprom, må ha et helt nytt instrument for å få "blank" eeprom eller bytte chip correct me if i'm wrong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Januar 10, 2020 Share Skrevet Januar 10, 2020 Kommer helt an på hva slags modell, men på nyere biler finnes det ikke noe "program"som ordner dette (heldigvis). Må som regel frem med loddebolten og "blanke" eepromen med div software/hw osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kawabjørn Skrevet Januar 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2020 Ok. Ja jeg har fått tak i en som skal se på dette i nær området. Så jeg krysser fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå