Marcusbei98 Skrevet Januar 24, 2020 Share Skrevet Januar 24, 2020 Hei Har nettopp sveisa opp subframe forsterkinger med gs-bildeler sitt forsterkings-kit.. har tatt et bilde som eg håpte noken kunne sjå på, og bekrefte om det ser greit ut eller om det er dårlig. føler sjølv det blei god binding mellom platene og bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 24, 2020 Share Skrevet Januar 24, 2020 Kunne bare limt de med karosseri lim også. Veldig vanlig å gjøre det idag. Sitter like godt som når du sveiser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marcusbei98 Skrevet Januar 24, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2020 8 minutter siden, Øyvind L. skrev: Kunne bare limt de med karosseri lim også. Veldig vanlig å gjøre det idag. Sitter like godt som når du sveiser. Takk for svar. Dette var kittet ifra gs.. di sa at eg måtte sveise.. børr eg få ein proff sveiser til å fikse dette litt?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå