Guldahl321 Skrevet Januar 30, 2020 Share Skrevet Januar 30, 2020 Hei! Etter at jeg monterte mekanisk dieselpumpe sĂ„ har jeg trĂžbbel med at motoren ikke fĂ„r diesel.. Har mĂ„lt litt strĂžm og har funnet ut at det er en ledning inn pĂ„ pumpen bak i tanken jeg mangler strĂžm pĂ„ (sjekket oppimot annen tds). Sansynligvis signalstrĂžm av noe slag.. Om jeg fyller dieselfilteret fremme i motorrommet helt fullt, starter motor og lar den gĂ„ en stund, sĂ„ stopper den av seg selv etter noen minutter. Tar av dieselfilteret og da har den den tĂžmt 3/4 av dieselân i filtret.. Noen som har noen gode rĂ„d? Har sjekket alt av sikringer fremme i motorrom. Noen som vet hvor de ledningene som gĂ„r inn pĂ„ pumpen bak i tanken gĂ„r hen? Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider More sharing options...
K.F Skrevet Januar 31, 2020 Share Skrevet Januar 31, 2020 antar att ved konvertering fra 'elektrisk' dieselpumpe til mekanisk sÄ vil ikkje dieselpumpen i tank fÄ signal om og gÄ. Denne burde dermed kobles opp pÄ tenningen, sÄ den mater hele tiden nÄr tenning er pÄslÄtt. Lenke til kommentar Del pÄ andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ