Tony Soprano Skrevet Mars 29, 2020 Share Skrevet Mars 29, 2020 Hei ! Skal skifte ratt i min F25 og har fått flere tilbud på forskjellige brukte. Noen med (paddleshift/F1 giring) som min bil ikke er utstyrt med. Er ledningsnett for denne funksjon preinstallert i rattstamme fra fabrikk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
humpfy Skrevet Mars 29, 2020 Share Skrevet Mars 29, 2020 Er vel slepering (som ligger bak rattet) som blir avgjørende. Dersom du har rattvarme/vibro i det gamle rattet skal det etter hva jeg husker gå fint, men må kodes. Jeg kan ta feil. For å være sikker kan du jo sammenlikne delenr på slepering fra din bil med en som har F1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2020 Har rattvarme ✅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2020 (endret) Takker for innspill humpfy 😊 Hadde vært en flott option da 😎 Men må være ærlig så blir dette ikke mye brukt på den andre bilen jeg har nå. Endret Mars 29, 2020 av Tony Soprano Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ketil R Skrevet Mars 29, 2020 Share Skrevet Mars 29, 2020 Jeg har vibro men ikke rattvarme. Men har paddle shift. F25 lci Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2020 Legger til att det er snakk om en 2013 Modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2020 Kjøpte nå ett ratt med F1 & varme. Fra en X3 15’ med 50tkm på teller. Kunne returnere om det ikke passer/lar seg kode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Mars 29, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2020 1 time siden, Ketil R skrev: Jeg har vibro men ikke rattvarme. Men har paddle shift. F25 lci Takker ! Kjøpte ett nå og ser om det lar seg installere uten krøll 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå