Gå til innhold

Leie av garasje på Østlandet


Mons1
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet at det finnes en del garasjer rundt om kring som har enten løftebukk eller smøregrav.

Jeg vil feilsøke på AdBlue-systemet under min F11. Får nå varsel om feil på systemet. Jeg kjørte en diagnose og får melding om brudd på ledning til varmeelementet.

Dette mistenker jeg stammer fra 2 år siden da det ble rygget på en stein om

vinteren og slo hull i støtfangeren bak akkurat der AdBlue-tanken er. Da hadde festet til tanken løsnet og tanken ble hengende under. Så ikke dette for en stund etterpå. Dette kan ha dradd i noen ledninger som har blitt liggende å skrapet mot noe i understellet.

Vel lang historie kort.

Jeg må under bilen for å se hvor ille dette er. Bytte at AdBlue-slangen er et mareritt. Da må alt under ned. Eksosanslegg og mellomaksling :-o Jeg håper det er mulig å fikse dette uten å gå til dette skrittet. Og må man gå til dette skrittet, så er det utenkelig å la et verksted gjøre denne jobben. Selve slangen koster ikke mye, men arbeidet :-o

Så er det noen som har eller kjenner noen som har og som er villig til å leie ut garasje med aller helst løftebukk på dagsbasis. Jeg bor på Jessheim.

Endret av Mons1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...