Boddiz Skrevet Mai 2, 2020 Share Skrevet Mai 2, 2020 E84. Skal bytte casterstag i forstillingen og tror jobben blir endel enklere med foringsverktøy. Har du noe jeg kan låne/leie av deg ville jeg satt pris på det. Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Mai 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2020 Jeg har gått til innkjøp av dette selv nå, så om det er noen som vil låne så kan de gjerne det Bor på Tjøme (Vestfold). Otis og Eiluf reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiluf Skrevet Mai 21, 2020 Share Skrevet Mai 21, 2020 hva slags verktøy kjøpte du? Jeg ser på diverse verktøy nå til litt forskjellige forstillings-jobber. Noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 18, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2020 På 21.5.2020 den 19.23, Eiluf skrev: hva slags verktøy kjøpte du? Jeg ser på diverse verktøy nå til litt forskjellige forstillings-jobber. Noen erfaringer å dele? Beklager sent svar. Er ikke så ofte innom her. Dette er verktøyet jeg brukte for casterstagene: https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e84-x1-xdrive18d-sav/repair-manuals/31-front-axle-front-suspension/31-12-wishbones-struts-including-rubber-mounts/Jkax4VP5 Bare å låne om du vil. Erfaring å dele: Jeg vurderte om jeg ville klare det uten dette, menå n er 100% sikker på at det IKKE ville gått uten dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå