Shakil Hussain Skrevet Mai 18, 2020 Share Skrevet Mai 18, 2020 Hei god folk. Etter noen år i Tesla så var det godt å komme tilbake til BMW. Denne gangen så ble det en X5 40e, for en utrolig bil. Men det er par ting jeg lurer på og håper kan få hjelp her inne. 1. Merker når motoren går over til bensin så kommer det røyk ut kun på den ene siden, mulig det skal være sånn men jeg vet ikke. 2. Spotify er blitt borte fra menyen, fikk det opp igjen ved å koble til en Iphone men ble borte igjen etter en dag, selv bruker jeg Android. hvordan kan jeg få den tilbake? og er det mulig å få tracklister opp på skjermen fra Spotify? Tusen Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grobian Skrevet Mai 22, 2020 Share Skrevet Mai 22, 2020 Observerte en X5 40e som ble startet inne hos BMW-forhandleren for å bli kjørt ut til en som ville prøvekjøre den.. den røykla hele lokalet. Vi ventet på å få skilter på vår nye bil, men måtte bare trekke ut i frisk luft for ikke å fylle lungene med all den ekle røyken Kanskje ikke uvanlig at det kommer noe røyk, men det bør kanskje ikke gjøre det hver gang motoren startes..? Det er jo ganske uvanlig på moderne bensinmotorer. Har 2015 X5 og 2017 i3, og har ikke fått Spotify til å fungere med Android på noen av de. Har dog ikke testet med konas iPhone over USB, det må kanskje gjøres. Trådløst har jeg opplevd at Spotify på iPhonen noen ganger kommer opp på X5en, men da er spillelistene utilgjengelige. Det virker som om BMW sliter med å tilby kompatibilitet med nyere Android, hvis dette i det hele tatt har fungert spesielt godt selv da alt var nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå