danskiii Skrevet Juni 2, 2020 Share Skrevet Juni 2, 2020 (endret) Vurderer å selge en original F10 M5 competition vinge i saphire black. Står enda montert på bilen, tas av ved salg. Endret Juni 2, 2020 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 2, 2020 Share Skrevet Juni 2, 2020 Skal du bytte til større vinge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2020 1 minute ago, Solberg93 said: Skal du bytte til større vinge? Har lyst på hakket større, må ha noe til å matche de store hjulene Vurdert Alpina vinge, men den usikker på om jeg liker hvordan den ser ut på. Ser så enormt ettermarked ut måten den er festet og jeg har ikke sett en i virkeligheten enda.. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 2, 2020 Share Skrevet Juni 2, 2020 21 minutter siden, danskiii skrev: Vurdert Alpina vinge, men den usikker på om jeg liker hvordan den ser ut på. Ser så enormt ettermarked ut måten den er festet og jeg har ikke sett en i virkeligheten enda.. Ja ikke særlig fan av alpina vingen selv, syns den også ser noe for firkantet ut. Syns dog at F10 ser veldig elegant og clean ut uten noen vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå