Torgeir_R Skrevet Juni 25, 2020 Share Skrevet Juni 25, 2020 (endret) For det første har jeg vel gjort ting jeg ikke har noe greie på. Det var også en feil på HKL. Denne slettet jeg. Dette var noe med nøkkel. Jeg installerte E-sys. Gjorde noen endringer ( alt fungerte greit etterpå) Så av installerte å slettet den (Dum som jeg var slettet jeg også backup filen) Så jeg har fucked opp FEM og DDE modulen i bilen. Noen i Vestfold som kan fikse dette? ( eller så må jeg ringe å få den på verksted) eventuelt noe hjelp her inne. Jeg er heller ikke så kjent med ISTA programvaren. Er å treffe på 41 23 96 06 eller torgeir.rimeslaatten@gmail.com Endret Juni 25, 2020 av Torgeir_R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgeir_R Skrevet Juni 25, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2020 Da har jeg start på bilen igjen takket være Tommi i BimmerUpgrade Norway. Han koblet seg opp remote å fikset feilen. Absolutt å anbefale😀 FB siden til BimmerUpgrade Norway https://www.facebook.com/BimmerUpgradeNorway/ Skulebollen og uglefossen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå