Svennok Skrevet Juli 1, 2020 Share Skrevet Juli 1, 2020 Har original radio med navigasjon og CD veksler bak..å lure på hvor radio pluggen er, Har kjøpt en Tiny c12 Dab radio og vil koble til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2020 Noen som veit? Skal koble en inn dær og en ut..🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Hva er problemet? Hvor teknisk kyndig er du :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2020 Ja bare lurte på hvor den originale pluggen er 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 8 minutter siden, Svennok skrev: Ja bare lurte på hvor den originale pluggen er 🙂 Den sitter på radio-modulen i bagasjerommet. Det vil nok være enklest å kople opp alt i nærheten av bagasjerommet. Jeg har DAB antenne i bakruten virker helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2020 Okey den som går inn inn på den enheten her? Men hva heter overgangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Hvilken av disse er det har? https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e53-x5-3.0d-sav/wiring-functional-info/search?q=radio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Etter nærmere ettersyn tror antenne kontakten i radion er av type fakra. Men helt 100% sikker er jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2020 3 minutter siden, t06afre skrev: Etter nærmere ettersyn tror antenne kontakten i radion er av type fakra. Men helt 100% sikker er jeg ikke. Da må vel dette settet funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Kan du vise gode bilder av begge ender av kabelene som skal inn i FM in/FM out kontaktene. Ved å bruke denne siden. Kan du identifisere kontaktene? https://www.campbellsci.com/blog/ins-outs-rf-connectors Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2020 Legger ved noen bilder her 🙂👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Ok sorry jeg mente mer antenne in og utganger på Tiny boksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennok Skrevet Juli 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2020 4 minutter siden, t06afre skrev: Ok sorry jeg mente mer antenne in og utganger på Tiny boksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t06afre Skrevet Juli 2, 2020 Share Skrevet Juli 2, 2020 Ok dette skulle være riktig. Men da jeg ikke har delene i hånden må jeg ta et lite forbehold Antenne kontakten på BMW radion ser ut til å være en Fakra han. Kontakten på Tiny uniten merket FM out tror jeg er en SMA kontakt hun. Hvis det er en SMA kontakt skulle de være mulig å skru på en WIFI antenne fra en stasjonær PC selv on denne antenne kontakten er en hun, Men gjengene skulle passe. Hvis det er en SMA skulle denne passe i gjengene. En slik kabel skulle duge (Fakra hun SMA han) https://www.bilkomponenter.no/categories/fakra-sma Ledningen som går inn i radio modulen kommer fra det som kalles antenna diversity. Denne skal plugges inn FM in. Til dette trenger Fakra han til DIN han. Jeg tror settet du viste bilde av skulle duge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå