deffa70 Skrevet Juli 20, 2020 Share Skrevet Juli 20, 2020 Hei lurer på og kjøpe noen vossen 22" felger til en Land Rover Discovery 4 som jeg vil bruke på min Bmw X5 E70.Er det noen som vet om de passer.Evt om det er mulig og få de til og passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 20, 2020 Share Skrevet Juli 20, 2020 Det mangler endel info her. Bredde, innpress, evt dekkstørrelse osv De har ihvertfall samme boltsirkel, men forskjellig navdiameter så enten må man fjerne sentreringsring (hvis det finnes) montere spacer eller borre opp senterhull. Ellers er dette en grei side https://www.willtheyfit.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deffa70 Skrevet Juli 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2020 Dekkene er 315/30-22".Litt usikker på innpress er jeg usikker på men skal sjekke det.Jeg og trudde navdiameteren var forskjellig.Hvordan er det og borre den større? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå