Mons1 Skrevet August 13, 2020 Skrevet August 13, 2020 Jeg planlegger å inspisere ventil-portene for karbon-oppbygging og registerkjeden på min -13 F11 LCI 520dx 184hk. For å gjøre det må innsug og ventildeksel fjernes. Har bestilt nye pakninger for deksel og Luftinntak på innsuget. I følge dokumentasjon må også alle simmeringer på dysene skiftes. Har bestilt dette også. Spørsmål: Har noen av dere gjort dette på N47 eller tilsvarende? Hvilken verktøy har dere brukt for å "re-seale" dysene? Eller er det nok å bare bytte simmeringene og satse på at det blir tett? I følge BMW's dokumentasjon som skal setene gjøres ren med spesialbørste som også tetter hullet. Noen som kjenner til slik børste?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå