336mik Skrevet Oktober 25, 2020 Share Skrevet Oktober 25, 2020 Har ikke lenger noen e32, og sitter igjen med en del deler jeg skulle blitt kvitt. Delene er hovedsaklig fra 89 mod 735. Lilla(daytona violet??) dører, panser, bagasjeluke og skjermer, lite/ingen rust. Lys grått elektrisk(m/memory) skinninteriør, med tilnærmet komplett, med unntak av handskerom. Har også en forstilling som er tilnærmet komplett, en automat girkasse og en sveiset bakdiff(ikke store typen). Har også litt elektronikkdeler liggende. Som tidligere nevnt, så vil jeg bare bli kvitt dette, og skambud er tillatt. Jeg vil bare slippe å kaste disse delene, da jeg syns de er for greie til å gå tapt. Forebehold om feil i annonsen. Pm eller sms 90739639. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 30, 2020 Share Skrevet Oktober 30, 2020 Anbefaler å skrive hvor du holder til og gjerne legg inn bilder av ting du selger, så håper og tror jeg du får solgt delene raskere 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moekim666 Skrevet Mai 30, 2023 Share Skrevet Mai 30, 2023 Finnes det noe deler ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå