LoKi Skrevet November 22, 2020 Share Skrevet November 22, 2020 Jeg har vært så heldig å få ordnet meg en 330e, og siden jeg ikke har hatt F30 3-serie før (bare F32 og F33 4-serie), så er det noen småting jeg lurer på. 1. Er det forskjell på adaptive LED på 3-serie og 4-serie? Dette er en LCI, så den har LED - men jeg synes å huske at det var sterkere lys på 4-serien. Eller er det bare jeg som har blitt bortskjemt med en diger LED-bar på Teslaen? 2. Er det mulig å få mer guffe i LED-lysene? 3. Er det mulig å få synkronisert temperaturen inne i bilen? Jeg mener å huske at 4-serien hadde en sync-knapp, men jeg finner ikke noe slikt på 3-serien. Det er veldig frustrerende å måtte korrigere på begge stedene 4. Har noen tips til smarte løsninger for solbrille-oppbevaring, mobil-laderløsning med induksjonslading som IKKE er i midtkonsollen, eller andre ting jeg trenger som jeg ikke vet om enda? Alle tilbakemeldinger blir verdsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå