TorSteinar Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 Må skifte støtdempere foran på min f11 - 2012 modell. Noen anbefalinger ? Noen som har noen liggende. Bilen har kun en liten 35mm senking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Januar 9, 2021 Share Skrevet Januar 9, 2021 (endret) 45 minutter siden, TorSteinar skrev: Må skifte støtdempere foran på min f11 - 2012 modell. Noen anbefalinger ? Noen som har noen liggende. Bilen har kun en liten 35mm senking Jeg regner med at det ikke er EDC på denne bilen, så da blir det ikke så dyrt. Men du unnlater å informere om det viktigste her: Hva slags F11 er det snakk om? Er det xDrive? Er det med M Sport? Fant M Sport Sachs på ebay for 4000kr for begge sider. Endret Januar 9, 2021 av Mons1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorSteinar Skrevet Januar 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2021 Takk for svar og innspill - det er en 2012 520 f11. 2l diesel, ikke sportsunderstell men senket 35mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorSteinar Skrevet Januar 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2021 Det var jo en veldig bra pris... utfordring er at jeg trenger de til i midten av neste uke 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorSteinar Skrevet Januar 9, 2021 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2021 Er helt ny på BMW... edc eller ikke ? Jeg har M sport pakke men det er bare eksteriør og interiør, ikke understell. Jeg har innstilling på sport, normal og eco men det er vel ikke edc ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Januar 10, 2021 Share Skrevet Januar 10, 2021 På 9.1.2021 den 15.24, TorSteinar skrev: Er helt ny på BMW... edc eller ikke ? Jeg har M sport pakke men det er bare eksteriør og interiør, ikke understell. Jeg har innstilling på sport, normal og eco men det er vel ikke edc ? Har du hatt adaptive dempere, så hadde du hatt "Comfort"-valg. Da har du ikke EDC. Når du sier senket 35mm så betyr det at du har selv byttet fjærer til kortere fjærer. M-sport understell gir 25mm senket understell fra fabrikken og stivere fjærer. Dette har tidligere krevd andre dempere som er tilsvarende kortere. Men det virker som det er samme dempere på F11 om det er Standard eller Sport. Men skal du ha dempere raskt, så må du bare enten benytte originalt (svindyrt) eller til 3-parts leverandører som har disse inne på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå