Gå til innhold

Støtdempere foran til BMW f11

TorSteinar
 Share

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, TorSteinar skrev:

Må skifte støtdempere foran på min f11 - 2012 modell. Noen anbefalinger ? Noen som har noen liggende. Bilen har kun en liten 35mm senking

Jeg regner med at det ikke er EDC på denne bilen, så da blir det ikke så dyrt. Men du unnlater å informere om det viktigste her: Hva slags F11 er det snakk om? Er det xDrive? Er det med M Sport?
Fant M Sport Sachs på ebay for 4000kr for begge sider.

Endret av Mons1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.1.2021 den 15.24, TorSteinar skrev:

Er helt ny på BMW... edc eller ikke ? Jeg har M sport pakke men det er bare eksteriør og interiør, ikke understell. Jeg har innstilling på sport, normal og eco men det er vel ikke edc ?

Har du hatt adaptive dempere, så hadde du hatt "Comfort"-valg. Da har du ikke EDC.
Når du sier senket 35mm så betyr det at du har selv byttet fjærer til kortere fjærer.
M-sport understell gir 25mm senket understell fra fabrikken og stivere fjærer. Dette har tidligere krevd andre dempere som er tilsvarende kortere. Men det virker som det er samme dempere på F11 om det er Standard eller Sport.
Men skal du ha dempere raskt, så må du bare enten benytte originalt (svindyrt) eller til 3-parts leverandører som har disse inne på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...