Per ivar Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 Er det noen som har byttet flexirøret på en bmw x1 E84? Er det sveiset oppe med DPFen? Eller er jeg så heldig att det er klemmer så jeg slipper kapping og sveising? Håper noen har gjort denne jobben før meg og husker hvordan det var😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 (endret) Jeg har gjort det på e90, Det er kapping og sveising. Ut med dpf så må ha en ny pakning i mellom turbo og dpf. Sannsynligvis samme dpf vil tippe du har n47? Endret Mars 25, 2021 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per ivar Skrevet Mars 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2021 Er n47 ja. Var litt redd for det ja... Var redd det var klemme bare på 1 ende ja😂 Mye jobb å ta ut dpf på den du gjorde det på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 ikke så gærent og få det av, værre og få det på igjen😅 Da var det greit og være 2, 1 til og holde slik at man fikk entret 1 skrue slik at man får på pakningen og v-båndet, btw må ha et nytt v-bånd også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per ivar Skrevet Mars 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2021 Takk for info😊 Har en kompis som er vandt til å ligge inni trange rør på Nordsjøen å sveise😂 Skal få han til å ta en titt først😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 ingen ting er klin kokos umulig får du har prøvd(som de sier i reklamen). Jeg har ikke prøvd noe annet, men mulig du kan løsne litt på gir kassa for og få en bedre vinkel, men e84 kan fort ha x-drive au. Har sett drevene sveisere som kan sveisere som får til det umulige for meg. Jeg gjorde dette hjemme så jeg så på det som den letteste måten og bare rive det ut. Men mye hjelper vis man har tilgang på bukk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per ivar Skrevet Mars 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2021 Alt går med fart og vaselin vettu😂😂 Snakka med han nettopp på telefonen, så lenge han fikk handa delvis oppi der og ett halvt øye på røre så skulle det gå bra om det var pils å få etter jobben var gjort😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 Da har han nok et godt utgangspunkt🙂 jeg har kemmpi mig apparat så pistolen tar endel plass. Så mulig det er bedre med tig. Men det tipper jeg han ser fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per ivar Skrevet Mars 25, 2021 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2021 Satse på det😁 Han har begge typer apparat så det ordner seg vel😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Mars 25, 2021 Share Skrevet Mars 25, 2021 Da er det bare velstand☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå