håk Skrevet April 28, 2021 Share Skrevet April 28, 2021 Etter installasjon av kina-skjerm (ikke av meg selv) med android så kommer lyden kun ut på førersiden. Jeg er ganske analfabet på elektronikk og ønsker helst å unngå å ta ut spilleren og feilsøke... Hører at feil ledningsnett i flere tilfeller har blitt sendt med disse spillerne. Tips til hvem jeg kan høre med for å få hjelp her? kunne ev vurdert en lydoppgradering i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Mai 4, 2021 Share Skrevet Mai 4, 2021 (endret) Du har altså fått satt inn en Android-skjerm, koblet til den originale radioen? Det første er å gå inn på radioen og kontrollere balansen mellom høyre og venstre. Neste steg er å kontrollere QuadLock-koblingen mot radioen, og samme mellom originalt ledningsnett og mot skjermen, disse kan være vanskelig å få inn ordentlig, som kan føre til dårlig kontakt. En test du kan gjøre, er å spille av fra radioen, f.eks. en lokal kanal som sender over FM. Kommer lyden fra begge sider? Ellers, er det ikke naturlig å kontakte den som gjorde jobben? Endret Mai 4, 2021 av Basse Lusk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå