håk Skrevet April 28, 2021 Skrevet April 28, 2021 Etter installasjon av kina-skjerm (ikke av meg selv) med android så kommer lyden kun ut på førersiden. Jeg er ganske analfabet på elektronikk og ønsker helst å unngå å ta ut spilleren og feilsøke... Hører at feil ledningsnett i flere tilfeller har blitt sendt med disse spillerne. Tips til hvem jeg kan høre med for å få hjelp her? kunne ev vurdert en lydoppgradering i samme slengen
Basse Lusk Skrevet Mai 4, 2021 Skrevet Mai 4, 2021 (endret) Du har altså fått satt inn en Android-skjerm, koblet til den originale radioen? Det første er å gå inn på radioen og kontrollere balansen mellom høyre og venstre. Neste steg er å kontrollere QuadLock-koblingen mot radioen, og samme mellom originalt ledningsnett og mot skjermen, disse kan være vanskelig å få inn ordentlig, som kan føre til dårlig kontakt. En test du kan gjøre, er å spille av fra radioen, f.eks. en lokal kanal som sender over FM. Kommer lyden fra begge sider? Ellers, er det ikke naturlig å kontakte den som gjorde jobben? Endret Mai 4, 2021 av Basse Lusk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå