Gå til innhold

E65 730d LCI (2005) - prosjekt


 Share

Anbefalte innlegg

Ser meg dessverre nødt til å selge godbilen min. Den trenger noen timer med arbeid, men på halvannet år har jeg ikke fått gjort en eneste ting siden det er håpløst å finne et sted å stå til å gjøre dette - dette er ikke noen "ute på gårdsplassen"-jobb for min del.

Bilen selges som den står med en motor som trenger overhaling/bytte + litt annet som må gjøres, men trolig ikke store jobber utover motoren. Den starter og går fint, men jeg vet noe er i ferd med å skje pga. noen metallpartikler som fanges opp i oljefilteret og det er derfor bilen ble parkert i påvente av å få overhalt motoren. Skulle vært på EU-kontroll tidligere i år. Ble parkert noen måneder etter forrige EU-kontroll, så bortsett fra bremseskiver som nå har rustet, tror jeg ikke det er så mye de får plukket på av feil.

Selger den rimelig for en som vil gjøre en liten jobb med å få en fin 7-serie med det aller meste av utstyr som var tilgjengelig på denne. Veldig mye har blitt gjort de årene jeg har eid den, bl.a. bytte av registerkjeder. Høy km-stand som følge av lang pendlervei (459.000 km).

Se detaljert informasjon i annonsen på Finn: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=226114067

Prisen (53.000,-) som er satt er et utgangspunkt, men siden jeg vet dette er en relativt tungsolgt bil så er jeg åpen for fornuftige bud. Jeg må frigjøre plass og realisere litt kapital så jeg får kjøpt meg en annen BMW (min midlertidige Volvo V70 er ikke til å leve med).

Vedlagte bilde viser den slik den er nå - ganske skitten etter å ha stått lenge ute. En del andre bilder i annonsen på Finn.

IMG_9223.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...