SondreCarlyle Skrevet August 30, 2021 Share Skrevet August 30, 2021 Hei! Nylig overtatt en BMW 535xd 2011. Har en spesiell problemstilling som jeg lurer på om noen andre har erfart. Planlegger å få bilen på diagnose/verksted, tar litt tid pga ulike ting må avtales ang garanti og diverse. Høy frekvenslyd i coupen fra området under girspaken, ingen lyd på utsiden som jeg klarte å høre. Hardt gasspådrag/ høyere turtall får frem feilen, virker som at det kan ha noe med temperaturen i kassa. Stopp/Start løser ikke men om man venter 20 minutter med å skru på bilen så fungerer det en stund til neste gang det blir høyt turtall/pådrag.Mest ulyd i nedoverbakke, oppoverbakke er også litt problematisk. Ulyd i alle gir, blir skarpere og skarpere om det er i lavere gir. Hadde kjørt i 12 timer i strekk, men det burde den takle. Lyden var også like intens når den sto i park modus, noe merkelig. Noen ideer på hva som kan forårsake dette? Lot bilen stå i 1 dag, når jeg kjørte dagen derpå fungerte alt som det skulle. Klarte ikke å framprovosere feilen. video-1630313841.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå