Skof1 Skrevet November 2, 2021 Share Skrevet November 2, 2021 Har en 2009 e70 der bakluke innimellom oppfører seg veldig rart, normalt, så virker den som den skal, men noen ganger, så vil den ikke igjen (hverken med knappen eller fjernkontrollen) noen ganger så går den igjen, men så åpner den seg av seg selv med en gang. Jeg må innimellom bruke nød lukke wiren (den man drar i får å få lukket luka) og når luka da går igjen, så vil den igjen opne seg, jeg må da stoppe den, også dytte den tilbake? Jeg har opplevd at bakluka ikke vil igjen hvis den nedre luka ikke er ordentlig lukket, så regner med at det sitter bryter der, som kutter strømmen til den øvre luka? men i mitt tilfelle, så "tror" jeg ikke det er det som er feilen? Noen som har opplevd dette og har en løsning på rep? 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skof1 Skrevet Desember 14, 2021 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2021 På 2.11.2021 den 11.01, Skof1 skrev: Har en 2009 e70 der bakluke innimellom oppfører seg veldig rart, normalt, så virker den som den skal, men noen ganger, så vil den ikke igjen (hverken med knappen eller fjernkontrollen) noen ganger så går den igjen, men så åpner den seg av seg selv med en gang. Jeg må innimellom bruke nød lukke wiren (den man drar i får å få lukket luka) og når luka da går igjen, så vil den igjen opne seg, jeg må da stoppe den, også dytte den tilbake? Jeg har opplevd at bakluka ikke vil igjen hvis den nedre luka ikke er ordentlig lukket, så regner med at det sitter bryter der, som kutter strømmen til den øvre luka? men i mitt tilfelle, så "tror" jeg ikke det er det som er feilen? Noen som har opplevd dette og har en løsning på rep? 🙏 Har nå funnet feilen! Mikrobryteren i bagasje luke håndtaket hadde "hengt" seg opp, så noen ganger så virket luka, men andre ganger så ville ikke luka gå igjen, noe som mildt sagt var veldig irriterende, spesielt når man låser opp bilen også går plutselig bakluka opp. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå