Gå til innhold

Ampire på CiC


 Share

Anbefalte innlegg

Hei, har nettopp byttet om fra ccc til cic, og skal i denne omgang også montere Ampire interface. Er det noen som har montert Ampire på cic her? Cic funker som den skal, CarPlay funker, lyd i både CarPlay og cic funker, men når Ampire er tilkoblet funker ikke iDrive… noen som har vært borti samme problem?

Har bedt om nytt ledningsnett til Ampire pga mistanke om ledningsbrudd.

https://bilradiospes.no/ampire/ldsciccp/ampire-trådløs-carplay-android-auto-bmw-m-idrive-cic-ca-09-15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ekstra element med feilkilder siden CIC er ettermontert, selv om alt tilsynelatende virker feilfritt uten Ampire. Et spørsmål kan være om Ampire-boksen er tilpasset hver enkelt bilmodell, med hensyn på om bilen er levert originalt med CCC eller CIC. Da sliter du, kanskje. Hva sier leverandøren?

Hvis du ikke får det til, så ville jeg vurdert å levere den tilbake, og heller investere i en Android-skjerm, som har alle funksjoner i denne boksen, samt mye annet, og det til samme eller lavere pris. CIC beholder du også, da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
On 11/21/2021 at 12:53 PM, Lysken said:

Et ekstra element med feilkilder siden CIC er ettermontert, selv om alt tilsynelatende virker feilfritt uten Ampire. Et spørsmål kan være om Ampire-boksen er tilpasset hver enkelt bilmodell, med hensyn på om bilen er levert originalt med CCC eller CIC. Da sliter du, kanskje. Hva sier leverandøren?

Hvis du ikke får det til, så ville jeg vurdert å levere den tilbake, og heller investere i en Android-skjerm, som har alle funksjoner i denne boksen, samt mye annet, og det til samme eller lavere pris. CIC beholder du også, da.

 

Endte med at jeg leverte tilbake, og kjøpe mach7 for byttelappen. Måtte kjøpe fra en annen produsent som ikke brukte canbus fra iDrive men den som er inn på cic, så den funker bra nå. Jeg er sterk motstander av Android, så kjøper ny bil før jeg ødelegger livet med Android, hehe. Men var fortsatt ikke førnøyd så nå er neste problem og ettermontere combox.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...