_Marcus_ Skrevet Oktober 3, 2022 Share Skrevet Oktober 3, 2022 Heisann. Jeg vurderer å kjøpe et eksosanlegg fra Eksosanlegg AS. De befinner seg i Moss, og jeg lurer på om noen her har erfaringer med disse gutta fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Oktober 3, 2022 Share Skrevet Oktober 3, 2022 God erfaring. Godt gammeldags verksted, de var greie på pris og fant gode løsninger på min bil. HMS stod ikke i høysetet da de kuttet og slipte med vinkelsliper osv. så gnistspruten stod uten noen form for beskyttelse, men det var bare artig å se på😄 _Marcus_ og Snagg30 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Oktober 3, 2022 Share Skrevet Oktober 3, 2022 Dyktig folk med mye erfaring 🥳 _Marcus_ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 4, 2022 Share Skrevet Oktober 4, 2022 (endret) Useriøs butikk. Jeg ringte å sendte mail i forveien med bilder og mål da jeg trengte en mellompotte til turboen. Han som var daglig leder snakka stort på telefon men slet med å overbevise meg i praksis vertfall. De skulle kopiere en midtpotte til en 02 godt mulig de har bedra seg. Han som drev de før kunne sakene sine, det var han dem purra ut når de ikke fikk det til. Stod i en del timer i verkste der å venta Endret Oktober 4, 2022 av e30 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå