Gå til innhold

Lakk som flasser


Heineheine
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en flekk på bakfangeren som har flasset av under vasking, lurer da på om dette er noe jeg kan fikse opp i selv uten at det blir stygt? Skal ha bilen på polering og coating om ikke alt for lenge, og vet ikke om flekker som det der kan ha utfall på resultatet?

4A16AE4C-5019-4F6E-AD88-79C5F247B794.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha et ekstremt godt skjult talent for utbedring av lakkskader på bil hvis du skal få til et bra resultat på egen hånd uten å ha gjort dette en eneste gang tidligere. Selv enkelte personer som driver med lakkering som levebrød bommer på nyanser av og til.

Jeg hadde overlatt dette til et anerkjent lakkeringsverksted som kan garantere perfekt fargematch hvis du er opptatt av at det skal se bra ut. MPS Micropaint er et alternativ, men her er det veldig varierende hvor bra resultatet blir fra verksted til verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, BrokeBoi said:

Du skal ha et ekstremt godt skjult talent for utbedring av lakkskader på bil hvis du skal få til et bra resultat på egen hånd uten å ha gjort dette en eneste gang tidligere. Selv enkelte personer som driver med lakkering som levebrød bommer på nyanser av og til.

Jeg hadde overlatt dette til et anerkjent lakkeringsverksted som kan garantere perfekt fargematch hvis du er opptatt av at det skal se bra ut. MPS Micropaint er et alternativ, men her er det veldig varierende hvor bra resultatet blir fra verksted til verksted.

Takk for svar! Blir nok å forhøre meg hos noen som vet hva de driver med ja. Kan se for meg det er lett å bomme, og vil helst få det gjort så pent som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...