Alexbm Skrevet November 22, 2023 Share Skrevet November 22, 2023 Hei var ute å kjørte en kveld for litt siden når jeg fikk en drivetrain lampe ved helt normal kjøring, leste av feilkode å denne var "low rail pressure" slettet denne å kjørte hjem ingen problem bilen følter helt normal ut vidre til dagen etter da vil den plutselig ikke starte lenger, jeg har lest av å kjørt test med ista her får jeg opp 4.5 bar fra lavtrykkspumpe som er ok men når jeg tester imens jeg drar rundt starter måler den kun 2.2 bar her skal det vel være 250 bar+, det jeg har byttet til nå er diesel filter, volumkontroll ventil nede på høytykkspumpe, Trykkreguleringsventil på rail og drivstofftrykk føler på railen, ingenting av dette har endret noe som helst, det er heller ingen spon i railen eller høytrykspumpe vil det da si at pumpen ikke er defekt eller kan den ryke uten å fylle alt med spon? det virker også som at railen er tom/ikke blir fylt opp da det nesten ikke kom noe ut av den når jeg hadde den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå