OMyren Skrevet Desember 27, 2023 Share Skrevet Desember 27, 2023 (endret) Ett lite teknisk spm her. Når fotgjenger varsel lyser rødt i head up så høres det ingen varsel lyd. Ser i manual vedlagt at varsel pluss varsel signal skal høres. Prøver å lete i alle menyer om varsel lyder er deaktivert, men finner ingen innstillinger / menyer for dette. Mente tidligere det var en meny for diverse varsel lyder, eneste lydinnstilling jeg finner er for selve lydanlegget i bilden. Bmw 530i G30 2017 Mente tidligere det var en meny for diverse varsel lyder, eneste lydinnstilling jeg finner er for selve lydanlegget i bilden. Endret Desember 27, 2023 av OMyren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OMyren Skrevet Desember 28, 2023 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2023 Har prøvd å lett på nett , youtube osv. men ingenting. Bmw forhandler sier at jeg skal prøve å skru opp volum knapp når varsel kommer opp, noe som selvfølgelig ikke er lett når varsel forsvinner i løpet at kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå