bbbbadfish Skrevet Mars 8 Share Skrevet Mars 8 (endret) Har en 330e (2020 med B motoren) med downpipe, OPF delete og Stage 1 tune gjort av et tuningselskap. 1. Har nå problemer med at bilen nøkker/lugger på lavt turtall (1500-2000) Har byttet tennplugger som var helt fine. Gjort kompresjonstest hos GS på sylindere og det var litt i grenseland lavt på den ene, 8 bar. Bestilt coils jeg skal bytte nå. Men har hørt det kan være dysene som må fikses/byttes, og fått pris estimat på 20k hos noen men også hørt det kan komme på 80k. Noen som har erfaring med dette og hva det kan være eller hvor bytting av dyser bør gjøres (Merkeverksted?) og hva det evt koster? Bilen går helt fint ellers på tomgang og høyere turtall. Ikke sort eller blå røyk. 2. Jeg vil også reversere til originalt map. Han jeg har gjort tuningen hos skal ha penger for dette og tar null ansvar så jeg vil heller gjøre det selv. - Vil det f. eks gå å bruke MG Flasher og laste ned originalt map for bilen? - Om jeg oppdaterer softwaren på bilen vil den reversere til OEM map? da vil jeg jo få CEL i dashen men vil ikke gå i limp mode eller noe? Endret Mars 8 av bbbbadfish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå