karigul Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 Fikk kodens i lykta mi i våres, ballasten røyk og LED-lysa slutta å funke. (BMW f20 pre-lci) Sendte så bilen på et verksted jeg har brukt en del med gamle bilen (BMW E81) De hadde bilen min i en halv måned da det viste seg å være en helvetes jobb. Bytte av lykt og ballast. Lykta fungerer fortsatt ikke. Bytte BCM styreenhet og styreenhet. Dette kom på rett under 20.000 Lysa lyste igjen, jippi! Kommer dit å skrur på bilen, HALVE HOVEDMENYEN ER BORTE! Bluetooth borte, ryggesensor funker ikke, sensor foran funker ikke, musikken funker ikke, står jeg må bruke AUX!? Dekksensor funker ikke, varmen i dekka funker ikke, ser ikke servicehistorikk en gang! ++++ De la igjen en feit ripe i fangeren. Var bare en mekaniker på jobb der som hadde skrudd fast fangeren igjen for det var egentlig stengt. Hva kan jeg kreve av verksted nå? De er et helvete å ha med å gjøre ang. reklamasjon. Svarer ikke på mail og sier bare «ringer deg opp igjen» så ringer de aldri. Klikker(!!!!) for meg. Noen her som har sendt bilen på et annet verksted å sendt regninga til det opprinnelige verksted noen gang? Hvordan gjennomførte dere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Juni 6 Share Skrevet Juni 6 Klag skriftlig og gi de en kort frist 2-3 dager på respons og 7-14 på rep. Dersom de ikke responderer er vel forliksrådet neste, de kan også veilede deg videre. karigul reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå