Gå til innhold

Noen som erfaringer/anbefalinger med integrert Android touchskjerm i E90 fra nå nylig (2024)? Xtrons / Avin / Seicane / AliExpress


Anbefalte innlegg

Hei,

Har sett flere alternativer for Android erstattningskjerm for E9X/E6X som ser bra ut. Noen som har noen gode erfaringer med en spesifikk versjon nå nylig (2024)?

Lener mot en Xtrons men ser det fortsatt er mange alternativer å velge mellom og et par forskjellige steder å kjøpe fra. Vurderer også et billigere alternativ fra Seicane siden jeg har positiv erfaring med dem for et par år siden.

Dette er til en 2009 E90 med CIC.

Endret av Torgeir_Rusten
Fjernet unødvendig info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Torgeir_Rusten changed the title to Noen som erfaringer/anbefalinger med integrert Android touchskjerm i E90 fra nå nylig (2024)? Xtrons / Avin / Seicane / AliExpress
  • 2 weeks later...

Jeg kjøpte min på Ali i 2019 til en E87 av samme årsmodell som din, fungerer fortsatt utmerket. Bruker daglig Spotify, DAB+, handsfree, kamera foran og bak, og Navi/Waze brukes ved behov. Er også i Trondheim for tiden, så du kan gjerne få besiktige mitt system.

Det finnes mye lureri der ute. Først og fremst må du være villig til å kjøpe noe dyrere enn det billigste (sett av 5000+), dernest gjøre den nødvendige research. Mye info er samlet her:

https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1832178

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Monterte Xtrons skjerm nylig, funker meget bra. Dette var da på bil uten CIC. Hadde en billigere Eonon sak tidligere men den ga så dårlig lyd da den gikk "utenom" fiberoptikken i bilen

 

 

 

Snapchat-2087476023.jpg

Snapchat-1727867900.jpg

Snapchat-742963207.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...