Bmwx3medlydfeil Skrevet August 12 Share Skrevet August 12 Noen som har hvert borti dette før? Lyden forsvant plutselig, ingen lyd i anlegget eller noe lyd fra sensorene.. Ingen lyd fra Spotify fra telefonen heller, radioen tikker og går men ingen lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet August 12 Share Skrevet August 12 Ja. Jeg koblet fra batteriet i 20 min elno. Fungerte fint etter. Gjorde ikke noe mer feilsøking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwx3medlydfeil Skrevet August 12 Forfatter Share Skrevet August 12 Flott da prøver eg det💪👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwx3medlydfeil Skrevet August 13 Forfatter Share Skrevet August 13 På 12.8.2024 den 10.40, LP760 skrev: Ja. Jeg koblet fra batteriet i 20 min elno. Fungerte fint etter. Gjorde ikke noe mer feilsøking. Det fungerte dessverre ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet August 13 Share Skrevet August 13 1 hour ago, Bmwx3medlydfeil said: Det fungerte dessverre ikke.. Det var dumt. Nå vet jeg ikke hvor i landet du er, men kanskje høre med bimmerfiks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwx3medlydfeil Skrevet August 13 Forfatter Share Skrevet August 13 11 minutter siden, LP760 skrev: Det var dumt. Nå vet jeg ikke hvor i landet du er, men kanskje høre med bimmerfiks? Bergen. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LP760 Skrevet August 14 Share Skrevet August 14 11 hours ago, Bmwx3medlydfeil said: Bergen. Takk Det var flaks. De har avdeling i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå