Petter-poi Skrevet Februar 6 Skrevet Februar 6 Halla, jeg får en suse/plystre lyd når jeg kjører i 40-80kmt ikke varmeapparat. Den blir ikke borte med clutch inne hva kan dette være blir gal og blir litt blind av hvor lyden kommer fra e90
overhalden Skrevet Februar 6 Skrevet Februar 6 noen som vet om lite oljenivå på diffen kan føre til det? vet du cirka hvor lyden kommer fra🤔
Petter-poi Skrevet Februar 6 Forfatter Skrevet Februar 6 Byttet olje på diff i går, lyden er der enda . Høres ut som om lyden kommer bak men vet ikke helt jeg
overhalden Skrevet Februar 7 Skrevet Februar 7 hmmm🤔 hva kan det være da tro. Luftinntak eller eksoslekkasje? eller bare noe vindstøy ellers rundt som starter i 40kmh +
GtiGtr Skrevet Februar 7 Skrevet Februar 7 Delvis lause plastdeksel under bilen som flytter seg med fart/luftmotstanden?
overhalden Skrevet Fredag kl. 09:39 Skrevet Fredag kl. 09:39 Hvis du hører lyden tydeligere når du gir gass eller belaster motoren (selv i fri), kan det være en reim, løpehjul eller en vakuumlekkasje som gir plystrelyden kanskje.
Petter-poi Skrevet Fredag kl. 20:09 Forfatter Skrevet Fredag kl. 20:09 Hei, lyden høres sånn ut og det er ikke vifteapperatet fordi den er der om jeg slår sv ac også. ScreenRecording_01-09-2025 15-38-19_1.mov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå