Danse Skrevet Tirsdag kl. 17:57 Skrevet Tirsdag kl. 17:57 (endret) Hei Jeg har stående en e90 2006 mod med den første FRM modulen som har Short Circut feilmeldinger 2 stk på ryggelys begge sider og kjørelys høgre bakluke. Ellers fungerer alt. Jeg mener short circut counteren må resettes. Jeg oppdaget en jordkabel i kabel stokk som går til luke som var defekt. Reparert denne, men tror FRM har låst seg på de 2 kretsene. Er det noen som har link til evt tool32 eller enda bedre noen som har mulighet til å hjelpe via team viewer eller lignende. Kan også nevne at jeg kontaktet et firma på østlandet som solgte meg en brukt FRM hvor jeg sendte ned den jeg hadde og de flashet og la inn i ny brukt modul. Når jeg fikk denne tilbake og monterte denne var det ingen lys som fungerte bak. Jeg har da sendt denne i retur til de. Endret Tirsdag kl. 22:42 av Danse
Danse Skrevet Tirsdag kl. 22:45 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 22:45 Det løste seg. Fikk til Tool32 til slik at jeg fikk resettet short circuit counteren 😊👍 tråden kan lukkes ///M-ini95 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå