Kristiansan'årn Skrevet Juli 8 Skrevet Juli 8 (endret) Hei! har styrt med denne bilen i lengre tid enn jeg tør å innrømme, er en 330d jeg byttet dører på, etter dørbytte har jeg funnet ut at vindu funksjon opp og ned stoppet å virke via bryter i døra, byttet så tilbake dørene men fremdeles ville ikke disse fungere. jeg har sjekket knappe panelet i nyere bil og det har fungert, jeg har sjekket via diagnose apparat at knappene sender signal til frm modul, og men ingenting skjer, jeg kan kjøre vinduer opp og ned via diagnose apparatet manuelt. har hatt bilen hos 2 stk en som hadde mye peil på frm og ble fortalt han hadde resatt den i bilen men vinduer funket fremdeles ikke. Har lite lyst å blåse av 2000 på ny brukt frm modul for å finne ut av den heller ikke fungerer. er det noen som har ordentlig peil på dette? fant tilfeldigvis identisk frm modul som jeg har i min på bildet her (27) har adaptive xenonlys og bilen er 2006, den har heller ikke lys i dørhåndtak som donorbilen hadde ( som jeg misstenker ødela frm modulen) nå har jeg lett over alt etter andre løsninger men kommer alltid tilbake til frm modulen. problemet sitter som et vondt gnagsår! Endret Juli 8 av Kristiansan'årn typo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå