ragulves Skrevet Onsdag kl. 12:05 Skrevet Onsdag kl. 12:05 (endret) PROBLEMER MED MEKANISMEN I EL STOLER E34/E32 ? Har du en elektrisk seterygg som ikke vil gå opp og ned og låser seg? Da er sannsynligvis det originale plasstannhjulet i Brose-girkassen din sprukket eller utslitt. Jeg har designet og testet nye tannhjul i min egen 1990 E34 med svart Comfort-skinn, og setene fungerer nå 100 % igjen. Dette er en billig fiks på dyr mekanikk. Produktinformasjon: Passer til: BMW E34 5'er og E32 7'er med elektriske seter. Funksjon: Passer både høyre og venstre side (seterygg og høydejustering). Materiale: ASA-CF. Referanse: Erstatter del av BMW OEM 52108170118. Pris: 1 stk: 150,- kr + frakt (sendes som brevpost). 2 stk: 250,- kr + frakt (anbefales hvis du skal ta begge side eller trenger reserve ?). Dette er en enkel fiks for et av de mest irriterende problemene på disse bilene. Delene sendes raskt i posten så du slipper ukesvis med ventetid fra utlandet. Send meg en Privat Melding (PM) ved interesse eller spørsmål! Endret Onsdag kl. 12:06 av ragulves sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå