Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Har en 328i e36 som har noe sinsykt med rust, indre kanaler, ytre kanaler, hjullbue, gulv osv osv.

Leiter etter noen som kanskje vil ta på seg et prosjekt og få redda bilen.

Trenger noen som har utført slike jobber før, og som har tilstrekkelig kunnskap for å gjøre det ordentlig.

Vedlegger litt div bilder.

Cabriolet så må nok stives opp under arbeid.

Er det bortkasta å i det hele tatt prøve å redde denne bilen?

Ingen budsjett. (kort eller kontant)

f6eb5412-5a9c-482d-a8bc-5ab39d123889.jpg

fb9c9c6f-ab4f-43bb-acbd-cb60014d4eb3.jpg

6e875a0b-b7b7-4327-8907-dca1f3c57412.jpg

09ba658b-55f8-4fd8-a8d5-1ac9cd833311.jpg

82d13432-9bb1-49de-99cb-7c50349d6ce9 (1).jpg

458c89dc-3fcb-4356-b002-1732a64fb096.jpg

cf9e10f6-d421-4511-8332-b313dbe57dd8.jpg

Skrevet

Vil nok kosta ein del å setta slikt arbeid bort til fagfolk. Ingen privatperson med forstanden i behold vil ta på seg slikt arbeid for småpeng mtp at rustsveising tek ein del tid 😅

Ha du vurdert å kjøpa deg eit Kemppi eller Esab sveiseapparat og gjera eit forsøk sjøl? 🙂

Skrevet
18 minutter siden, RF91 skrev:

Vil nok kosta ein del å setta slikt arbeid bort til fagfolk. Ingen privatperson med forstanden i behold vil ta på seg slikt arbeid for småpeng mtp at rustsveising tek ein del tid 😅

Ha du vurdert å kjøpa deg eit Kemppi eller Esab sveiseapparat og gjera eit forsøk sjøl? 🙂

Hahahah ja, har hørt rundt og det er ingen vil som vil ta på seg jobben. Som sagt så har jeg ikke noe budsjett på det så forventer ikke at jobben blir utført skikkelig for mindre en 100k ;)

Har ikke god nok kunnskap til å bytte ut indre kanaler dessverre, ønsker et bra resultat og da trenger jeg noen med erfaring!

Skrevet

Har ikkje erfaring med å setta bort karosseriarbeid sjøl, men tilfeldigheitane (les: algoritmen) ville at Berntsen Karosseri skulle dukka opp på facebooken min. Ser ut til at dei gjer bra arbeid. Du kan jo eksempelvis høyra med dei om dei e innafor ein køyreavstand du finne akseptabel 😄

Ellers fins da sikkert andre lignande bedrifter i landet 🙂

Skrevet
Akkurat nå, RF91 skrev:

Har ikkje erfaring med å setta bort karosseriarbeid sjøl, men tilfeldigheitane (les: algoritmen) ville at Berntsen Karosseri skulle dukka opp på facebooken min. Ser ut til at dei gjer bra arbeid. Du kan jo eksempelvis høyra med dei om dei e innafor ein køyreavstand du finne akseptabel 😄

Ellers fins da sikkert andre lignande bedrifter i landet 🙂

Sjekket med han tror jeg, og et par andre. De gutta som virkelig kan dette beregner 300-500 Arbeidstimer med timespris som varier fra 800-1500kr 😰Da er det nesten billigere å kjøpe meg en helt ny m3 haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...