hei, når jeg var ut og kjørte så fikk bilen helt blackout uten vidre. Alt funker utenom strøm som går på tenningslåsen, det var en 50 amper sikring under kupé filter i motor rommet som var ødelagt, så jeg tok en liten ledning mellom polene men fortsatt ikke noe liv. Hvor skal jeg begynne?