Nei, det har jeg ikke. Men poenget mitt er jo hvor mye bedre er S14 på bane kontra S50?
Det er ikke uten grunn at jeg skrev:
For min del mener jeg at S50en bør være bedre på slettene kraftmessig, men se første setningen av mitt sitat her. ER S14 såå mye lettere og bedre vektfordelt i bilen enn S50en, at ALLE (jeg snakker ikke om de som har hundrevis av timer på en bane) vil si at S14 er best? Hvis ja, så gir jeg meg med en gang - da jeg ikke har den baneerfaringen. Jeg er som sagt mekaniker, ikke sjåfør.
En E30 M3 med S50 er raskere rundt 98% av banene i verden enn en med en nogenlunde original S14. Men poenget mitt er at som privatmann (driver verken aktivt inne motorsport som sjåfør eller medlem av et team) så er en original E30 M3 med den originale S14 den ultimate bilen for meg. Har man først lært seg å kjøre den så gjør motoren bilen kraftig nok for de fleste.. Men ok, karbonboks er på ønskelista mi for litt mer krutt og grom lyd. Men det kommer først når jeg virkelig føler at jeg kjenner bilen. For jeg unders over hvor mange E30 eiere som virkelig greier å bruke alt av potensial de har i bilen sin. Det er nok ikke mange!