Gå til innhold

touring

Medlem
  • Innholdsteller

    133
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av touring

  1. har hatt bilen i 6 år,detta har kome dei siste månadene.
  2. Ligger et tynt lag oljefilm øverst i ekspansjontanken,er da tegn på gåen toppakning? Har hatt ein liten kjølelekkasje som eg ikkje veit kvar er hen,om den da har gått ut eksosen! Motorolja ser heilt fin ut.
  3. kanskje jekkefestena,dei går vel rett i kanalen!!!!!
  4. byttet bremseskiver/klosser for 3 år sia,kjørt 27000 km. Måtte skifte pga bremserist på eu kontroll.
  5. Må man skifte klosser når man skifter bremseskiver framme,da eg selvfølgelig klarte å bestilla feil bremseklosser? Er mykje belegg igjen på dei gamle.
  6. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=61468&highlight=
  7. touring

    Temperatur e39

    når eg skifta termostat så kjøpte eg singel pakning til termostathuset hos GS bil http://www.bmwtips.com/tipsntricks/Ther ... tstat.html
  8. etter at eg skifta fra uoriginalt luftfilter til originalt,gjekk bensinforbruket ned med 2,5 dl på mila på langkjøring.gjekk da på 0,7 på mila.
  9. touring

    e39 520

    http://www.dinside.no/php/motor/biltester.php http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php ... 879&tid=74
  10. touring

    Chippe 520

    bensinforbruket på min 520 gjekk ned 2,5 dl på mila etter å ha skifta fra uoriginalt luftfilter til originalt,dette på langkjøring.Vart da 0,7 på mila.
  11. slenger meg på og seier viftemotstand,nett skifta på min etter liknades symtomer,takk til forumet her så kunne eg gjera da sjølv.
  12. 10 høgtalara i min og,om da er noke ekstra,hakke peiling
  13. Bensinforbruk med bosch luftfilter:0,97 på mila,uansett om da var småkjøring eller langkjøring. Skifta til orginalt luftfilter,vart da 0,90 på småkjøring og 0,70 på langkjøring.Detta er da med manuelt gir.
  14. oppladbar lykt skal i kontakt på venstre sida,standard nei,løp og kjøp
  15. ligg tegning på da hos GS bildeler....
  16. har du sjekka sikringer
  17. hadde ein liten lekkasje eg og,vart tett etter at eg skifta o ringen på termostaten og ein pakning på termostathuset
  18. er da intervall på skifting av viftereim på e39,97 mod 520 bensin. Har no ikkje vore skifta på dei 6 åra eg har hatt bilen.
  19. smurte silikon på alle mine gummilister etter knirking,har vo knirkfritt i fleire år her.
  20. har vore ute for det samme,fekk på nye dekk,hokus pokus,ristinga borte vekk.
  21. koster 198.-orginalt pr.30.12 2003 da eg måtte skifta mitt i minusgrader,brrrrrr. Går greit å skifta viss ein er litt nevenyttig,måtte vri håndtaket 180 grader for å få stanga eller vaieren inni viss eg huskar rett.
  22. Er det slik at bilen skal bruka 3000 liter bensin mellom inspeksjonane på e39? Har seg slik at eg trur mitt lokale verksted har rota litt med nullstillinga,nå er alle grønne felta vekke og da lyser oilservice. 32 000 km sia sist inspeksjon.
  23. Er det slik at bilen skal bruka 3000 liter bensin mellom inspeksjonane på e39? Har seg slik at eg trur mitt lokale verksted har rota litt med nullstillinga,nå er alle grønne felta vekke og da lyser oilservice. 32 000 km sia sist inspeksjon.
  24. kjede
  25. silikonstift vart min redning,knirkfritt siste par åra no. Har du ikkje vo i fyllearresten,so har du ikkje drukke nok.
×
×
  • Opprett ny...