Du kan jo koble deg på med en forsterker med Høypass inngang og ta signal fra bakhøyttalerne, ellers har jo Monster en sånn høy nivå til lavnivå boks du kan koble på og koble på en hvilken som helst forsterker. Jeg har vurdert å kjøpe me e39 og da blir det vel til at jeg bytter alt av høyttalere og standar forsterkeren og setter inn nytt men jeg vil også beholde spillern for orginal spillern ser jo jevlig mye bedre ut enn noe annet i den bilen. Husker jeg ikke helt feil så sitter vel bilens vanlige forsterker i venstre bakskjerm
På 535en er den strupa selv i første gir og hvis jeg ikke har skrevet det tidliger (Trur jeg har det) så vil jeg beholde D standar slik som den er mens S og manuell skal programeres om
Vi har en 535IA, og jeg funderer på å kjøpe meg en 520. dem har jo detti betraktlig i pris, og jeg synes e39 er veldig fine og når det kommer til "idiot proof"skjønner jeg da det jeg også men prøver du å sladde og den girer ekke det jevlig moro, også har litt løst på automat fordi det er så fordømt behagelig
Jau, må nesten finne ut av detta for da blir det jo plutselig ganske kurrant å kjøpe seg E39 520ia, veit jeg leste et sted for et par år siden en amerikaner som akkurat hadde kjøpt seg 540 han hadde levert den rett til omprogramering men finner ikke igjen den artikkelen. 535en vår gir ikke full power når han står i 1 gir og du planter det er jo litt kjipt så er vel samma på 2litern men jeg skal ringe litt rundt i morgen, e39 er jo plutselig blitt billig
Steptronic kassa på e39 535 og 540 er jo "strupa" i bånn så man får jo ikke 100% power veit ikke åssen det er på 6`er versjonene men er det noen i norge som kan programere om slike kasser så når den står i sport og "manuell" at den hverken girer opp eller ned av seg selv på manuell + full power på begge? mens den er helt standar når den står i drive?
Funderer litt på å kjøpe e39 520 nå fordi de har jo blitt særdeles rimelige i det siste og hvis jeg kunne fått programert om kassa så hadde jo det gått å kjøpe seg en med automat også fordi dem er jo jevlig fine med det selv om det er litt dass å ikke gire selv
hehe, den så sprek ut den men den koster 20k 520 bare tar jeg av far Motoren er en 520i motor fra rundt 87 også er det ventilerte skiver forran og skiver bak pån
Sprekt, funderer på å sette i stand E12 520en vår nå, muligens lage banebil av den men ekke helt sikker på om det er verdt det, den blir avskilta nå fordi den ikke passerer EU kontrollen