Gå til innhold

320DAT

Medlem
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

320DAT's Achievements

  1. Hei, Ekte aluminium. Børstet. C
  2. Har fullt plast (aluminiumlook) til E90/91 til salgs. Kan montere for deg også, hvis du bor i Oslo området. Tlf: 90 87 20 00 Claus
  3. Lite på forumet om nye biler...
  4. Enig at den er rå! Men da begynner det å bli så mye penger at jeg heller venter på X6. Så bilder av den på Stenshagen i dag. Helt rå... Og den nye E92 coupe. Strøken!
  5. Det er ikke det vi sier. Vi sier bare at det er veldig dyrt å gå opp til 325i. Vi ville vel alle ha kjøpt 325i enn 320d hvis de hadde kostet det samme! C
  6. Hei, Litt under. Jeg kjøpte en demobrukt en. C
  7. Hei! 320DT (stasjonsvogn) starter på ca 420K. Jeg har dette av ekstrautstyr: Essensiellt: Automatgir (ca 20K) Xenon (ca 8K) 18" felger (ca 20K) Comfortpakke (ca 25K) Advantagepakke (ca 9K) Metallikk lakk ( ca 8K) Sportsratt (kjøp M ratt!) Sportseter (ca 8K) Ikke essensiellt: Delskinn Ekte alu interiør Alu pedaler +++++ Min bil er i sort sapphire med sort delskinn og alu interiør. Felgene er type 162 (de eneste som gjelder) Det baller på seg...
  8. Hei, Ikke prøv 325i. Du kommer til å kjøpe den!!! Den er helt fantastisk, men desverre priset for høyt for meg. Jeg skulle i utgangspunktet ha en 320iAT. Da jeg skulle prøve den på Stenshagen i Oslo hadde de bare 325iAT inne. Jeg tenkte at det kan jo bli morsomt, og det ble det. Så derfor ble det en mellomting. Jeg gikk for 320DAT. Jeg syntes den hadde det samme. eller bedre drag der det er fornuftig å ha det. Faktisk så slår 320D, 325i, fra 60-100. Så jeg gikk fra å bruke ca. 420K til 520K. Skulle jeg hatt en 325iAT med samme utstyr ville den kostet 650000,- Det er ikke verdt prisdiffen. Men, hvis det er som du sier, at den koster kun 30K mer i Danmark, hadde jeg ikke vært i tvil. 325i!!! Etter en god måned med bilen er jeg strålende fornøyd, men glemmer ikke motoren i 325i. Helt utrolig! Så du kan si at det eneste jeg er "misfonøyd" med er at min ikke har en sekssylindret bensinmotor. Dieselen låter bra, men bensinmotoren låter så mye bedre. Og det generelle draget er bedre. Men er det verdt 130000,- mer? NEI! C
  9. Hei, Var selv i samme situasjon, men endte opp med 320DAT. 325iAT er nok den råeste bilen jeg noen gang har kjørt (har eid E60 525 også). Fantastisk motor!!! Men mest i lyd. Men å betale 130000 mer var uaktuelt. Jeg endte opp med en 320 Touring og er meget fornøyd! For å si alt om drivstoff forbruk: Kona mi kjørte tur/retur Stockholm på en full tank!!! Det er 120 mil +++ Jeg syntes det nesten er like mye drag i dieselen som i 325. Den mangler draget over 4000 omdreininger, men det er ikke verdt så mye penger, spør du meg. Ellers er jo bilene identiske. Diesel lyden kan høres i tomgang, men forsvinner med en gang du kjører. Men det skal være sagt at lyden fra denne ikke kan sammenliknes med rekkesekseren. Den er helt rå, men for dyr i forhold. Du burde selvsagt prøve den. C
×
×
  • Opprett ny...