Gå til innhold

dunderdo

Medlem
  • Innholdsteller

    745
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om dunderdo

  • Bursdag 10/24/1985

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

dunderdo's Achievements

  1. Nå har jeg skiftet dieselfilter og hatt på noe dyr dyserens. Jeg fylte dieselfilteret halvfullt med en skikkelig dyserens. Og resten hadde jeg på tanken. Etter jeg monterte filteret lot jeg bilen stå på i noen minutter med tenningen på. (For at systemet skulle få luftet seg) Etter dette startet jeg bilen og lot den gå i 1.5 min. Etter dette lot jeg bilen stå i 30min med dette stoffet i dieselsystemet. Og nå, ingen problemer av noe slag lenger... Bilen virker som den har gått ned ørlite på dieselforbruk også... merkelige greier 😄
  2. Kan det være at det har blitt fylt på en tank med litt dårlig diesel???
  3. Da har jeg målt kablene, de lå mellom 1.5-1.8 ohm.
  4. Nope... ble så kaldt ute i garasja at jeg gikk inn... Så jeg får se på resten senere ☺
  5. Da har jeg vært I garasjen en tur... Skrudde av innsuget osv, målte dysene. Alle utenom dyse 5 lå på 181 ohm. Dyse 5 lå på 142ohm... men jeg fikk ikke feilkode på denne dysa????
  6. Ja det var det jeg også hadde lest meg frem til nå... jeg hadde av innsuget for å bytte glødeplugger og gløderelé for noen dager siden. Kan være jeg har knøda til noe da 😕
  7. Har en 530d som plutselig stopper... Har kjørt diagnose og får de to kodene her: Injector 4 cyclinder Code: 4440 Injector 6 cyclinder Code: 4460 Hva er dette slags tull?? Tett dieselfilter eller er dysene ferdige??
  8. Handlet bremseskiver til min 520d, var litt ivrig når jeg bestilte og fikk derfor to sett... Sender gjerne mot at kjøper betaler frakt.
  9. Handlet bremseskiver til min 520d, var litt ivrig når jeg bestilte og fikk derfor to sett... Sender gjerne mot at kjøper betaler frakt.
  10. Ja jeg har forstått at det er noe med dette mappet som er helt på bærtur... men skal se hva som skjer når jeg bytter laderegulator. Når den er ødelagt kan den lage sinnssykt mye krøll.. men jeg tror ikke at alle feilene kommer av den. Det blir spennende å se 😊
  11. Jeg har ikke fjernet den, det var tidligere eier som fjernet den... Han kom fra Mo I Rana. . Å bilen skulle visst nok ha blitt chippet i området der oppe. Jeg har nettopp kjøpt ny laderegulator, får se hva som skjer når jeg bytter denne. Har fått høre at bilen får en rekke rare symptomer når denne er i ustand.
  12. Sorry, blandet litt tall her... mente 700nm. Ser denne gjengen har fått en del gode resultater. www.Ecotune.co.uk Brukte deres OBD2 Tuning program cat fjerner kit og blokkering av egr på en 150hk 320d touring jeg hadde en gang. Den ga 210hk og 450nm i motor når jeg dro den på rulla. Å den bilen kjørte jeg 120000km med uten så mye som en feilkode engang 😊
  13. Har dere testet en bil med oppgraderte turboer og resten av delene jeg nevnte? Om jeg velger å kjøre orginale turboer, vet du ca hvor mange nm jeg kan forvente? Ca 800 eller der omkring??
  14. Jeg har DPF erstatning rør, swirlflaps propper og egr delete som jeg skal montere før chipping 😊 Er resten bare dde arbeid da?? Driver å snuser litt på hybrid turboer og forsterka converter 😊
  15. Hva slags pris tar du for en slik jobb forresten?? Og hvor mange NM kan jeg regne med?
×
×
  • Opprett ny...