Gå til innhold

magnus1982

Medlem
  • Innholdsteller

    94
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om magnus1982

  • Bursdag 11/11/1982

Contact Methods

  • MSN
    magnusthrane@hotmail.com

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Bosted:
    Trondheim
  • Kjøretøy
    525dat LCI

magnus1982's Achievements

  1. I tillegg måtte jeg velge såråk på nytt. Dette skjedde kun en gang. Nå har jeg prøvd reserve. Begge nøklene kjører sammen sidestøttene og justerer rattet nå. Men ingen av de kan låse opp eller igjen. Reservenøkkel har ligget i skapet veldig lenge, så for alt jeg vet kan den være utladet. Hmm :/
  2. E61 uten comfort access som hverken reagerer på nøkkel eller kjenner den igjen når den står i tenninga (Stol går ikke i programmert posisjon) Noen som kjenner til problemet?
  3. Noen som vet om bryteren på bakruta er enkel og bytte sjøl?
  4. Bakruta mi åpna seg selv noen ganger ila to turer i dag. Er dette synonymt med kabelbrudd eller er det noen som har erfart andre feil på lås/bryter i denne?
  5. Jeg har. Ville etterlyst det hvis jeg var deg. Skal jo skrives hva som er gjort og stemples hver gang.
  6. Gjelder vel alle biler uansett drivstoff. Blir raskere varm
  7. Det er en dørbryter i døra et sted. Men hvis de andre lysene lyser når døra åpnes er det ikke noe feil på bryteren. Måling av motstand i pæra/spenning på sokkel vil vel gi svaret på hva som er feil.
  8. Det er fortsatt en bryter til lyset.
  9. 12,5 V etter ca ett døgn på lading. Så her må det nok byttes batteri. Ligger det under hjulbrønn eller i sida?
  10. Hvordan er det og bytte ut batteri med et som er like stort? Ser noen skriver at programmering er nødvendig, men har også lest at man berger uten... Dette er kanskje litt offtopic, men hvordan går det hos biltilsynet hvis man skal dit for og få godkjent senk når man har mørke ruter hele veien rundt bortsett fra frontruta?
  11. Klar over det ift batteribytte. Hadde du feilmelding på selve spenninga også?
  12. Ikke sjekka hva som står i nå. Men det er jo en tysk bil, så går nok litt opp i kapasitet. Sjekka strømtrekket på ladinga i sted. Det var ned på 1 Ampere. Ett døgn med lading går jeg ut fra at er nok. Litt usikker på hvilken type batteri jeg går for hvis det viser seg og være modent for bytte. Er det lett og komme til baki der?
  13. Iflg. Strandveien ville jeg hatt feilmelding hvis spenninga er for lav. De mener altså at følgefeil grunnet lav spenning ikke kan oppstå uten at feilmelding om selve spenninga kommer frem. Får se om jeg har fått litt mer futt i batteriet etter et døgn på lading. Hvor stort batteri er det plass til i e61? Og hvor høy spennig bør man ha frem i motorrommet?
  14. Har det meste, men ikke rattvarme. Mener at jeg har lest noe om ettermontering av sånt ratt. Har jo lest hele tråden her. Det er vel ikke helt plug and play hvis man bytter til sånn ratt...?
  15. Okok, men takk alikevel for raskt svar Saltkjelen! Ser ut som det kan bli dyrt og bytte ratt...
×
×
  • Opprett ny...