Takk for mange svar og synspunkter - det er fortsatt ikke lett. Lovlig/ikke lovlig er mest pga forsikring og mulige regresskrav. HK avgiften til staten (hvis godkjent) er evt noe som følger med - men jeg har i utgangspunktet ikke noe i mot å "la være i innrapportere", staten er grådig som den er.
Snakket med en som har satt inn en kompressor på en 320 cab (2.2l), og han var mektig imponert over skyvet den bilen hadde fått. Hvor mye den bremset og ladetrykk var ukjent, men den gikk hemningsløst.. (han brukte vel omtrent disse ordene..).
320'en mangler litt dreiemoment, og det er det jeg mest er på jakt etter.. Kommer til å prøve en 330d og skal forsøke å få meg en prøvetur i en 330i også (og skal vurdere 325i..). Så får vi se hva det blir til... 320'en min står tilsalgs på FINN - så det kan godt være at jeg må kjøpe meg en ny dersom noen legger et hvist antall lapper i bordet for min nåværende...