Gå til innhold

Ceylon

Medlem
  • Innholdsteller

    1084
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    majonesn@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    bergen

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Ceylon's Achievements

  1. Har hatt lignende problem selv på min e 39... Bilen startet alltid på batteriet, men den kunne finne på å kubbe bilen i fart og om jeg glemte lys på i 5 min så ble det tomt... jeg var ganske sikker på at det ikke kunne være batteriet siden den hvertfall startet og ladet riktig. Men fikk nytt batteri av mekanikeren, og no er alle problemer vekke hvertfall !!
  2. sa ikke at det var helt likt.,,, noen meter skilte de og det var det. Er seff vekten som er neste faktor. E39 kan variere med 300kg... og det utgjør en del. Min står det 1400kg i vognkortet på. Noen står det f eks 1560kg viledende avhengig av utstyrsnivå. Men jeg må si min kjennes sprek ut, men er det 3 personer i bilen er den litt seig
  3. Bilen er solgt !
  4. Det skal i teorien være lov. Ett av vilkårene en kan bruke for å hente ut prøveskilt er prøvekjøring og testing av ombygget bil Det lønner seg å bruke prøveskilt når det kommer til bil med masse hk. Koster ca 12 000kr i året om du kjører 50 dager. Da er det lovlig og forsikring er inkludert. Pluss at en slipper unna en haug med avgifter til mafian.!!
  5. Som moderator og Jørgen sier... KAn dere la tråden bli en salgstråd og ikke diskutere urelavante ting for.. !!
  6. På min 520i er det også kun kald luft. Og no er den knappen som en stenger luften med ødelagt, så det blåser kaldt ut der hele tiden
  7. Dette er en 520i manuell mot 528ia.... det var kanjse ett par meter forskjell og vi har prøvd flere ganger i forskjellige hasigheter opp mot 140-150. 2 ting som jeg vet har innvirkning er vekten og kassen, nesten 150 kg forskjell pluss automat gjør at den rett og slett ikke er noe raskere nei. 528ia er eid av en av de flinkeste bme mekaninkerene i landet og hadde ca 180 000km min har 290 000 km. Må huske på at det kun er snakk om 47 hk mere pluss automat som sagt. Min er ikke trimmet som jeg vet om, og den hadde nok brukt mere bensin enn 0.9 på blandet kjøring. Så nei... jeg drømmer ikke lille venn.
  8. har 520i manuell.... som går omtrent likt med 528ia. 528ia bruker en god del mere lake, men så er den seff deiligere å kjøre. Etter min mening ikke verdt så mye mere som det koster. Det er en del foskjell mellom 532i og 528i 523i er en 2.5(525i) liter som er strupet ned. 525i har 192 hk mens 528i har 197 og har en annen slanglengde men den er også strupet ned. Tror en 525i er den beste motoren her med mindre man hiver på m50 (gamle 525i e34) innsug på 528i ... da havner den på 220 hk ca
  9. Har en 520i... som ikke kan sammenlignes mtp på motor. Men den har snart 300 000 km på telleren. HAr hatt den i 1 år og kjørt 25 000km. Forrige mnd var den på eu og det kostet meg 2300kr i deler. 1000kr i arbeid. ER storfornøyd så langt og den bruker 0.68 på langkjørning
  10. Selges.. http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?Ad ... 1259781825 Moderatoredit (R Andersen): For de som har lyst til å skive "tøft!", "kult" etc., så send det på PM til trådstarter. Vennligst kun spørsmål som har med kjøp av bilen å gjøre i tråden.
  11. Synes fyren bare er ærlig, og det står jo nok info om bilen. Og det virker ikke som en bil som er verdt å se på slik han forklarer det selv om bilder alltid er greit.. langt bedre enn de fleste annonser. Kansje en bil til 5-10 tusen, som jeg ville betraktet som ett skambud for en bmw med turbo som fungerer .. Lykke til med salget...
  12. dette er IKKE en bil, det er en levende sjel! +1... Kansje vi kan ta dette opp i menneskerettighetsdomstolen i hag.
  13. Syns det e helt for JÆVLIG at det regner så mye her i Bergen !!
  14. hmmmm....
  15. Er det plug and play i en vanllig e36 318i eller passer det ikke sånn uten videre..
×
×
  • Opprett ny...