Gå til innhold

Lanzin

Medlem
  • Innholdsteller

    325
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Larvik

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Lanzin's Achievements

  1. Inspirasjon til å skremme opp Tds'en min er motatt Det mest imponerende egentlig med dette prosjektet er at du holder på enda, med samme bil og motortype.. Jeg hadde gitt opp for en stund siden
  2. E39 Touring preface trenger å jekkes litt ned bak. Passer M-sport fjærene uten modifisering? Burde gi 15mm har jeg lest. Og ja jeg er klar over at støtdempere burde byttes til sport
  3. Var litt kjapp i avtrekkeren der. Noe erfaring med rustoppblomstring over tid på CA?
  4. Noe forslag til epoxy produkt? Brukte CA Primer og Produkter fra Norwegian Chemicals før.
  5. Er noen år siden jeg fikset rust, og det er alltid like mange meninger som det finnes folk ang dette. Men er det et produkt som er anerkjent til å være "best" til dette? Tenker produkt som påføres bart metall etter sandblåsing på karosseri som skal lakkeres. Maks holdbarhet er selvfølgelig ønsket. Dyppe i galv er ikke et et alternativ
  6. Ja er touring jeg tenker på. Ser fremakselvekta blir et problem uansett hvilken annen e39 jeg ser på. Tenkte å ribbe rent kaross på bilen, sveise nye kanaler og ta all rust. Har tilgang på stor sand\mediablaster så flytte over absolutt alt fra donorbil. Langtidsprosjekt mao
  7. Er det ihvertfall noen med peiling på hva reglene er på akselvekt osv ? 520d er jo lettere enn 540.
  8. Dobbeltpost. Slett.
  9. Fex er 2000 520d kassa lik som 525d 530d eller 525tds?
  10. Hvordan er det og bruke et 2000 modell 520d kaross til å bygge om til 540? Regner ikke med det er noen spesielle utfordringer karossmessig i forhold til andre, men tenker på egenvekt osv for å få det godkjent. På forhånd takk for svar
  11. 1 Din til Eonon D5124F Hjelp?Virker som braketten som spilleren skal slides inn i har helt feil vinkel iforhold til at 2 din skal komme skikkelig på plass. Er det forskjellige braketter ute og går?
  12. Hatt mange bmwer, men dette er min første parafinbrenner. Dette gjelder en E39 99 525 TDS M51B25TU Manuell 270000 ish Km Det er flere ting som jeg synes ikke stemmer. -Hard tomgang. Bilen går hardt på tomgang og det resonnerer og vibrerer i hele bilen. Når jeg slår av motoren stopper den veldig brått og hardt. -Lugging og juksing. Bilen går ganske jevnt på tomgang, men når jeg øker turtallet litt jukser og lugger den fælt. Det er verst på lavere turtall og ved vanlig bykjøring har jeg "kenguru" effekt Jeg kjenner lugging og juksing generelt over hele registeret oppover. -Dau og sirupaktig. Det skjer praktiskt talt ingenting før 2000-2500rpm. Alt annet av turbodiesel jeg har hatt har greid å karre seg opp i turtall av seg selv. Denne bilen trenger mye turtall og blir slitsom å kjøre. Når jeg akselerer godt og girer til neste så virker det som den må begynne heeelt på nytt igjen for å finne kraften igjen. Egr er blokkert. Forrige eier har brukt EVRY mod ved anledninger. Ingen luftbobler og starter alltid lett. Alle forslag er velkomne.
  13. Hva anbefaler folket? 10, 15 eller 20mm? Bilen er senket ca 60\40. Bak så er det perfekt med 9x19 et 20 265\30 dekk Ser helt idiotiskt ut uten.. tar heller erfaringstips istedet for å bruke tommestokk
×
×
  • Opprett ny...